Frågor och svar

Hur lagras skannad post?

Vi erbjuder inte lagring av skannad post.

Kan man dela en postbox?

Vi tillåter en (1) hyrestagare per postbox. För företag och föreningar med speciella behov kan vi erbjuda skräddarsydda lösningar, kontakta oss så hjälper vi er.

Hur gör man en adressändring?

Enklaste sättet är att gå in på Skatteverkets hemsida och följa registreringen.

Hur länge lagras posten?

Vi har ingen begränsning vad gäller lagringstid under gällande kontrakt, dock kan man ej lagra fler än 100 st brev eller papper under längre tid. 
Något som är viktigt att tänka på för företag och föreningar är att bokföringsunderlag exempelvis fakturor måste sparas under minst 3 år i original, det räcker alltså inte med en kopia. Kopian sparas sedan i 7 år som kortast.

Hur snabbt får man tillgång till adressen?

Efter beställningen är genomförd  får man skriva på ett avtal och då kommer vi godkänna din postbox inom 24 timmar.